Patine.pl

Nowa Multirenowacja w Black Friday

NEWS nr 1 – najfajniejszy
Dziękujemy WSZYSTKIM naszym Klientom, Fanom i Kontrahentom za współpracę i wsparcie oraz sugestie, które pchają nas cały czas do przodu. Na dowód tego, iż wszystko sobie notujemy, analizujemy i to co najcenniejsze wdrażamy – przedstawiamy nową odsłonę naszego sklepu multirenowacja.pl, który powstał na bazie Waszych wskazówek! Mamy nadzieję, że spełni Wasze oczekiwania :)

baner_multirenowacja

Pozostało kilka detali do dopracowania, ale nie ma już sensu udawać, że nic się nie stało, gdyż szlifować ostateczny kształt sklepu musimy na żywym organizmie. Jesteśmy oczywiście otwarci na dalsze sugestie dotyczące zmian i usprawnień. Czekamy na Wasze maile i komentarze!

News nr 2 – najbardziej oczekiwany
Po prostu BLACK FRIDAY! Cały asortyment do końca weekendu taniej o 20%!

black_friday-02

News nr 3 – naprawdę dobry
Nowa marka w naszej ofercie! Przedstawiamy brytyjską markę DASCO! Pierwsze produkty już do kupienia w multirenowacja.pl. Asortyment będzie stopniowo poszerzany, także zaglądajcie systematycznie!

dasco_big-(19-of-31)

Dunkelman & Son  to rodzinna firma, założona przez Freddiego Dunkelmana w 1946 roku. Firma narodziła się w małym warsztacie w Battersea, gdzie początkowo produkowała kije do hokeja (Freddie był zapalonym graczem, a w 1948 r. reprezentował Anglię na igrzyskach olimpijskich). W 1950 r. firma postawiła pierwszy krok na rynku pielęgnacji obuwia. Ta gałąź produkcji kwitła, podczas gdy Dunkelman opracowywał i patentował nowe produkty. Pod koniec lat pięćdziesiątych środki do pielęgnacji obuwia stały się głównym filarem przedsiębiorstwa.

W 1969 r. Dunkelman & Son postanowili przenieść siedzibę, a wraz z nią również fabrykę i magazyn. Nową lokalizacją zostało Desborough, leżące w hrabstwie Northamptonshire – sercu Anglii, będącym zarazem zagłębiem przemysłu obuwniczego.

dasco_big-(15-of-31)

Dunkelman & Son zdobyli międzynarodowe uznanie i opinię najlepszego brytyjskiego producenta artykułów do pielęgnacji obuwia. Firma wynalazła i opatentowała wiele produktów odnoszących międzynarodowy sukces, między innymi prawidła drewniane, prawidła do cholewek oraz prawidła do rozciągania butów zarówno na długość, jak i na szerokość.

W 1988 r. zostali pierwszą brytyjską firmą, która oferowała dostępny w wielu kolorach krem z aplikatorem do damskiego obuwia, a w 1995 r. jako pierwsi zaprojektowali i wypuścili na rynek Wielkiej Brytanii krem do skóry woskowanej. Kolejną nowość na tym rynku zaprezentowali w 2002 r., wprowadzając do sprzedaży produkty z serii Dasco Kids, przeznaczone do pielęgnacji butów dziecięcych.

dasco_big-(20-of-31)

Dziedzictwo Freddiego – innowacyjność, jakość i poczucie służby – do dziś są dewizą firmy Dunkelman & Son oraz jej marki Dasco®, która dostarcza najwyższej jakości środki do pielęgnacji obuwia już od wielu lat. Produkty Dasco cenione są szczególnie wśród brytyjskich sprzedawców wysokiej klasy obuwia.

Od niedawna DASCO jest obecne w Polsce. Jesteśmy wyłącznym importerem i dystrybutorem tej marki, zatem zachęcamy do zakupów zarówno odbiorców indywidualnych, jak i hurtownie, sklepy obuwnicze oraz firmy.

dasco_big-(25-of-31)

Podsumowanie
Nowy sklep, nowa marka, nowe wyzwania, nowa promocja, promocja, promocja … ;)

black_friday-03

Zapraszamy!

  • BoboRob

    Dzięki za promo! Już dodaje się do koszyka :)) Dasco znam z UK i ciekaw jestem jak marka odnajdzie się w Polsce. Od siebie polecam prawidła. Nowe www bardzo przyjemne pod PC, ale mobilnie rozjechana :(

    • Dziękujemy za doping! Prace nad mobilnością jeszcze trwają … w przyszłym tygodniu mobilnie będzie błysk :)

  • river

    Przeglądałem nową stronę.
    Ciekawie wygląda, choć wiadomo że ciężko wyeksponować całą ofertę.
    To musiałaby być scena jak z Matrixa, czyli wysuwające się regały z produktami.
    Zdjęcia podnoszą estetykę.

    Szczególnie te które są pod paskiem z Waszymi markami. Czyli buty, kierownice itp.

    Co mi się nie podoba.

    Jadąc od góry:
    -czerwony przycisk z informacją o stanie koszyka jak nic nie jest dodane (czyli po wejściu na stronę). Zajmuje miejsce a kolor wskazuje na ważną informację. Ten przycisk powinien pojawiać się dopiero po dodaniu czegoś do koszyka.

    -tytuł menu „NA SKRÓTY”. Po wejściu na stronę szukałem menu dla znalezienia kategorii, i tam trafiłem na końcu.
    To bardzo ważne menu nie jest specjalnie widoczne a nazwa nie dla każdego jest wymowna. Uważam że powinien być dodatkowo oznaczony jako tzw.menu button. Dodałem linka ale wrzuca duże zdjęcie a nie mam czasu go skalować.
    Tak wygląda też na urządzeniach mobilnych, ale o tym na końcu.

    -„Top ten” dałbym pionowo po prawej stronie, jako węższy pasek.

    -najważniejsza sprawa. Strona nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Sprawdzałem na komórkach z systemem android i ios. Nie sprawdzałem na tabletach.
    Na obu z nich nie jest skalowana. Teraz duży ruch odbywa się przez urządzenia mobilne.

    • Dzięki za cenne uwagi, na pewno weźmiemy je pod uwagę.
      Co do wersji mobilnej – nie zrobiliśmy jej jeszcze z racji tego, że po uruchomieniu nowej wersji dostaliśmy trochę uwag i sugestii i cały czas wprowadzamy nowe rzeczy w życie.
      Ale ten etap powoli dobiega końca i w przyszłym tygodniu będzie już kompletna wersja mobilna z dużym naciskiem na porządny wygląd na telefonach komórkowych :)

    • Dziękujemy za opinię! Mobilnie będzie, jak trzeba … nad zdjęciami będziemy jeszcze pracować … NA SKRÓTY – tu bardzo cenna uwaga. Musimy to przemyśleć …

      • Grześ

        Zgadzam się z przedmówcą, co do tytułu menu, ja też długo szukałem.

  • Bardzo świeżo to wygląda, do tego bardzo dobre i spójne zdjęcia. Zmiana na duży plus. Zakupy robi się teraz z jeszcze większą przyjemnością :)

Nasze marki